sobota 30. září 2017

B.U. - Absolute Me

Ahoj,

dneska bych vám ráda představila pár měsíců starou řadu parfémů značky B.U., která si mě hned získala. V sadě je Toaletní voda, deodorant ve spreji a deosprej, všechny produkty jsou v parfemaci Absoute Me.
 

B.U. neboli Be Yourself (což v překladu znamená "Buď sám sebou"), vyrábí vůně pro sebevědomé dívky. Musím uznat, že tahle vůně je velmi krásná, jemné a není vlezlá.
Vůně je svěží květinová se sladkým závěrem, hodící se k mladým ženám/dívkám jak do školy, tak i na kafíčko s kamarádkou nebo na rande. Vůně vydrží na pokožce dobře cítit půl den, poté bych to přestříkla znovu, ale i když vůni neosvěžíte, můžete ji cítit celý den, i když s menší intenzitou.

A z čeho, že je vůně složena? Hlava vůně je složena z jablka, hrušky a mandarinky. Velmi mě potěšilo, že všechny tyhle složky jsou v parfému cítit. Srdce je tvořeno z frézie, fialky a, santalového dřeva. A základ parfému je složen pyžmem, karamelem a jantarem.

Co se týče vzhledu balení, jsem mile překvapena. Vzhled se mi velmi líbí. Proužky spolu s květy a stříbrnou barvou vypadají elegantně. Rovněž se mi líbí, že voňavka má své "ochranné" balení v plechovce.

 
Řadu vůně Absolute me vám můžu pouze doporučit. Naprosto mě nadchla a cenově se vyrovná i drahým parfémům. :)

Jaký používáte parfém Vy? Zkoušeli jste nějaké vůně B.U.?

Terez

Žádné komentáře:

Okomentovat